РАЗОМ ДО МЕТИ!!!

РАЗОМ ДО МЕТИ!!!
22 березня 2018 року з 10.00 до 16.00 у Художньому виставковому залі по вул.Набережній (павільйон №6) відбудеться творча зустріч у форматі «Відкритий простір (Open Space)» на тему «Проекти «вирощування» бренду міста».
Відкритий простір – це креативний метод дискусій в групах, який застосовується для стратегічного розвитку та пошуку рішень у проблемних ситуаціях. Учасники заходу зможуть запропонувати ідеї, теми для можливих майбутніх проектів створення позитивного міста та обговорити їх в малих групах. Відкритий простір – це формат необмеженого спілкування та творчості.
Запрошуємо всіх небайдужих, енергійних, креативних і активних мешканців міста залучитись до створення спільного майбутнього! Кількість учасників необмежена, вхід вільний.
Враховуючи важливість розбудови економіки міста, залучення інвестицій на його території з листопада 2017 року за підтримки проекту ПРОМІС розпочато роботу зі створення позитивного інвестиційного іміджу м.Енергодара, розробки маркетингової стратегії та його брендування. Протягом листопада 2017-лютого 2018 експертами проекту проведено три зустрічі у різних форматах, від обговорення проблем у вузькому колі спеціалістів до розширеного засідання у форматі «Світового кафе», у якому взяли участь найбільш активні мешканці міста. Проведено широке анкетування енергодарців. На зустрічах було обговорено та визначено найбільш важливі і цікаві аспекти міста:
Іміджеві проблеми міста: радіофобія пересічних громадян; монопрофільність, тупікове розташування, обмеженість культурних майданчиків, криза влади. Найбільша проблема – відсутність в національному та міжнародному інформаційному просторі.
Іміджеві ресурси міста – молоді, професійні, енергійні мешканці; енергетичні гіганти; лісові і водні масиви; фінансова стабільність; компактність та комфорт проживання. Основний ресурс – люди.
Мета брендування – залучення інвестицій, утримання молоді в місті.
Цільова аудиторія – інвестори, мешканці міста і потенційні мешканці міста. 

Дополнительная информация